(Vasakryssning) och förkyld tjej

Visste ni att man äter dill och makaroner istället för pizzasallad i Vasa? Aron hade kul i Vasa, jag önskar att jag kunde följt. Men han bekräftade mina misstankar om att jag hade blivit sjösjuk. Vad tråkigt! Men jag försökte istället bli av med min förkylning.. Som tyvärr inte har blivit ett dugg bättre. Inatt vaknade jag vid fyra, och kunde inte somna om under resten av natten för att jag hade världens hostattack. Det ville banne mig inte sluta kittla i halsen. 

Så idag har varit en tung dag i skolan, jag var trött och ville bara hem och sova. Men det var obligatoriskt att vara där så jag var tvungen. Om jag inte vill göra om det nästa termin förstås, men det vill jag inte. Jag klarar inte av att ha saker släpandes. 

Ikväll blir en tidig kväll, jag måste försöka vila upp mig. Vi har långa skoldagar i veckan, jag ska jobba på fredag efter skolan, och på lördag är det finsittning (sen kväll).

Kommentera här: