Tentaresultat

I onsdags åkte svärföräldrarnas motorcyklar fram och de tog sig en tur till Vuollerim. Det verkar så härligt! Både jag och Aron vill ta motorcykelkörkort i framtiden. Tänk så härligt att bara få glida efter vägarna. Åh vad man ska få njuta av livet och naturen! Vi jobbade på dagen både jag och Aron, så tog vi lunchrast tillsammans och då satte vi oss vid älven och åt sallad. Det var hur mysigt som helst! På kvällskvisten så var det fortfarande superhärligt väder så vi gjorde oss några sommardrinkar som vi drack utomhus i kvällssolen. Tyvärr gick den i moln ganska fort, men det var ändå en fin kväll. Tidigare under dagen var jag med Matilda hos hennes mamma och solade. Sedan drog vi och köpte glass och for till en sjö där vi badade och lekte med hennes mammas hund. Onsdagen var med andra ord en superbra dag!

I helgen jag bara jobbat, och Aron med. Så vi ska ta vårt fredagsmys ikväll istället. Men inte gör det oss något. 

Jag fick mitt tentaresultat idag och jag KLARADE TENTAN! Wihoooo!

 

Kommentera här: