Prag & hundvakt

I onsdags hade jag och Aron filmkväll med ost & kex, grodskinnsmelon och lite amerikanskt godis. Det var våran lediga dag denna vecka. 

I veckan har vi varit hundvakt åt Gangster. För Arons mamma och pappa for på semester till Prag. De kom hem igårkväll. Hoppas att de haft det mysigt. Vi har inte hunnit ses så mycket sen de kom för både jag och Aron jobbar i helgen. Det har varit rätt mycket jobb på sistone. Men nästa helg är vi båda lediga så då ska vi hitta på något. Det är ju motorfestival i Jokkmokk, så kanske att det blir att fara på den. Eller fara och hälsa på min familj om de är hemma. ♡
 
 
Vädret har i flera flera dagar nu bara bestått av mulet och regn. Men idag tittar solen fram! Så jag är nere på Arons jobb, på campingen, och solar just nu. Men det är lite för kallt ändå.. Om en timme eller så ska jag promenera hem igen och byta om för att fara iväg på dagens sista jobbpass. Jag jobbar nämligen delad tur idag, och imorgon är det samma visa. Jag sov också en liten stund på min rast, men det var inget att hurra för. Till middag idag blir det grillat, som Arons föräldrar är så snälla och fixar medan vi jobbar. För jag har ju bara en kort middagsrast och sedan ska jag iväg igen. Men jag längtar, grillat är ju så gott!
 
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mysigt

Svar: Jodå! :D
Camilla Karlström

Kommentera här: