Pappa på besök

Pappa var här i torsdags på möte med jobbet och då passade vi på att ses, det var så mysigt. Han bjöd oss på finmiddag, plankstek (som var gudomligt god, lätt den godaste jag ätit) samt efterrätt. Vi blev så himla mätta så att vi höll på att spricka. Och så fick pappa se vår lägenhet. Han (och resten av min familj) har ju bara varit ner hit en gång och det var då vi körde första flyttlasset med mina saker. Så då var lägenheten bokstavligt talat HELT tom. Så det var kul att han fick se den i verkligheten (han har ju sett bilder). Jag längtar till resten av familjen kommer och hälsar på!

 
Igår var det hur fint väder som helst, varmt och soligt. Jag fick sådana vårkänslor så att jag blev helt underbart glad i hela kroppen. Jag älskar våren!

I fredags skulle jag träffa tjejerna men vi ändrade oss till att träffas idag istället. Det var nog ändå skönt för några av oss har varit sjuka nyligen, så en extra dags vila gjorde susen! Nu ska jag bara fixa mig lite, sen bär det iväg.

Kommentarer:

1 Hemma Hos Felicia:

åh så gott och härligt när familjen är på besök! :)

Svar: Ja superhärligt! 😄
Camilla Karlström

Kommentera här: