Lilllördag, kalas och godsaker

Lillördag spenderades med tjejerna på Hotell Jokkmokk. Där åt vi gott, pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt! Det måste vi göra om. 

 
I torsdags bakade jag och hjärtat en jordgubb- och rabarberpaj. Den var sååå god!
 
 
I fredags var jag ute och promenerade då jag blev haffad av systeryster och uppbjuden på kalas. Krille fyllde nämligen 25 år! Så där blev jag ett bra tag och när Aron slutade jobbet så lurade jag dit han också! Vi åt en supergod tårta som syrran hade gjort, det var en lime- och kokostårta. Mumma! Det var fint väder så vi satt ute på balkongen endel, och lilleman målade. Och så fick vi träffa en massa av Kristofers släktingar. Och supertrevligt hade vi det!
 
 
Igår bjöd Arons föräldrar oss på restaurang. Det var jättegott och jättetrevligt! 
 
 
Just i denna stund ligger jag och solar på notudden. Och härligt är det!

Jag kan inte annat än att sammanfatta det såhär; denna vecka har varit kanonbra! 

 

Kommentarer:

1 Felicia Holmgren:

Mysigt!

Svar: Minst sagt! ☺️😄
Camilla Karlström

Kommentera här: