Funderingar och ny matgrupp

Wihoo! Är fortfarande överlycklig över att jag kommit in på min absoluta drömutbildning. Värre är det med bostadssökandet. Har sökt på en massa bostäder på www.bostaden.umea.se men har inte blivit erbjuden en enda. Har stått för kort tid i kön, trots att jag ställde mig då jag gick ut nian. Så ännu en gång tipsar jag er alla att ställa er i bostadskö NU. Du kan aldrig ställa dig för tidigt (bara om de har åldersgräns), men att ställa sig i kö försent är absolut någonting som går att göra och då blir det inte roligt. 

Jag och Aron beställde nyss ett matbord och matbordsstolar. Det vågade jag göra för att det ryms även om vi får en liten lägenhet för bordet är bara 140 cm. Men det är dyrt med nya möbler. Så jag tipsar om att köpa begagnat. Men jag hittade aldrig något begagnat som jag gillade så jag bestämde mig för att jag fick lyxa till det med en sprillans ny matgrupp. Jag har ju trots allt sparat en massa. Dessutom är vi två som delar på kostnaden, vilket drar ner kostnaden en hel del.
Essunga bord / Furniturebox


Emån stol / Furniturebox


Jag älskar dem verkligen, de är så snygga! 

Kommentera här: