Entrédörr

Min feber gick över efter 2,5 dag. Sen tog det bara någon dag så hade jag vilat upp mig igen. Skönt att det är över. I veckan har jag haft långa skoldagar så jag har inte gjort så mycket annat. 

Jag måste visa den nya entrédörren som de fixat sen en tid tillbaka. Jag tyckte det var finare innan (för att det matchade förrådsdörren bredvid), men men.. det har väl bytt ut den av någon anledning..?

Före:
Efter:
 
Men idag hade jag kort skoldag, skolan var till 12 och sen for jag på jobb. På vägen till jobbet cyklade jag förbi en massa ankor, jag blev helt vårkär. Dessutom lyste solen så varmt och himlen var klarblå.
 
 
Idag kommer Arons vänner på besök och de ska sova här hela helgen. Ikväll ska vi på födelsedagskalas med temat barnkalas (han fyller 22). Så vi ska klä ut oss litegrann, det ska bli kul. Imorgon ska vi ha fest här hos oss och sen fara ut på någon krog. 

Imorgon på dagen ska jag till stan och shoppa och ta en fika med en kompis. Det ska bli mys!

Kommentera här: