29 mars 2017

Jag glömde ju att säga att jag fick en tidig födelsedagspresent av Arons familj i helgen då de var här. Det var ett sällskapsspel. Det är det första och enda spel vi har nu (förutom en kortlek). Och vi har länge försökt hitta ett spel som vi velat ha och så har vi dragit oss lite för att köpa ett. Men i helgen så pratade vi om sällskapsspel och då tipsade Arons syster om detta, och det lät skitkul! Så då ville vi ha det. Sedan på lördagen när vi åt våfflor hos Arons syster så överraskade de mig med en present och ett födelsedagskort. Och där i låg spelet! Superglad blev jag, tack!

 
Det ska vi spela nästa gång något kommer på besök.

Igår gick jag och Aron på en prommis. Och då träffade vi på en massa ankor. Det var supermysigt! Det var jättelänge sedan vi tagit oss tiden att promenera tillsammans. Man har haft så fullt upp. Såklart hade vi finvantarna på.

 
Idag ska Aron klippa sig, spännande! Ni (och jag) får se sen. Ikväll ska jag på tjejkväll, vi ska mysa och äta gott. Egentligen hade vi tänkt ha det i helgen men Sara skulle hem då, så då flyttade vi det till mitt i veckan. Men det gör ju inget, det funkar lika bra. Det är ju lill-lördag.

Imorgon har Aron tentamen. Men det ska nog gå bra! Han klarar det ju alltid galant.

Kommentera här: