Kärlekshelg ♡

I onsdags var jag på Ersboda och storhandlade till balkongen som vi håller på att rusta upp. Och nu är den klar. Men ni får se sen. För det är lite för mörkt nu för att ta kort.

Igår åt vi tacos jag och girlsen. Först handlade vi tillsammans och sedan lagade vi middagen tillsammans. Sedan åt vi och därefter satt vi och åt godis och småpratade. Det var supermysigt. Jag har tyvärr bara denna bild som jag fick av Erika. Så hon är tyvärr bakom kameran. :( 

 
Idag har vi städat nästan hela dagen, för att vi skulle få finbesök. Vi bakade också en oreo-cheesecake tillsammans jag och hjärtat, teamwork is the best work. ♡
 
 
Nyss tog jag förväl av mitt fina besök. Det var mina två storebrorsor, deras respektive och deras barn som var och hälsade på. Fyfan så underbart det var! Kom gärna igen ♡

Kommentera här: