Klättring 🧗‍♂️

Inatt har jag jobbat ett nattpass. Gick av detta nu med gott humör och inte alltför trött. Men nu blir det ändå att sova typ hela dagen + natten för att jag jobbar på tisdag dagtid. Igår innan jag gick på nattpasset så var jag på klättring med några andra underläkare. Vi körde bouldering (förlåt om den grammatiken inte stämmer, är ingen klättrare) och det var svinkul! Men nu börjar jag känna av träningsvärk i hela överkroppen. Har även x antal skrubbsår och blåmärken. 😁

 
Jag har även läkt ut helt från min UVI jag åkte på förra veckan. Har aldrig haft det förut och det var så jobbigt! Jag är ledsen för alla er som har det återkommande, hade ingen aning om hur påfrestande det är. 😅  Den kom dagen efter mitt första dopp för i sommar, kan ha varit därifrån. 🤷🏻‍♀️ Men efter mängder med vätska och kisspauser så blev jag av med den.
 
 

Kommentera här: