Nya adidasskor

Här får ni en bild på min älskade byxa, älskar den.

 
Har även lagt in en bild på Tops-kitet från Tobiasregistret i blogginlägget där jag skrev om detta (förrförra inlägget). För er som vill se hur det är, är jätteenkelt!

Jag har även köpt nya träningsskor. Det är precis sådana jag velat ha jättelänge! Så nu måste man börja gymma. Jag gymmar ju varannan dag (blir ibland var tredje) hemma på min matta med gummibanden. Men tänkte nog börja gå på nå pass på IKSU (vi får endel gratis pass via jobbet) eller fara ut och springa i vår/sommar. Så taggad på att använda mina nya fina skor!

 
Både i fredags och igår var vi på partajj. Igår jobbade jag dock hela dagen, så jag tog det lugnt i fredags. Det var mycket trevligt!
 

Kommentarer:

1 Linnéa:

vilka snygga skor:)

Svar: Åh tack, är så nöjd :')
Camilla Karlström

Kommentera här: