Fakta om mig

Tre random fakta om mig

Jag klöser alltid på sår, allra helst i ansiktet, och det tar ÅR för dem att läka. 

Jag klarar inte av kyla. Om jag fryser så får jag panik och börjar gråta och jag vill bara ge upp. 

Jag är aldrig nöjd med mig själv eller vad jag själv åstadkommer, självkritisk är bara förnamnet.

  

Tre saker jag blir glad av

Mina vänner och familj - även fast vi kanske inte pratar så mycket så gör er närvaro mig så lycklig. 

Kärleksförklaringar - spelar ingen roll om det är en text, en blomma eller en puss.

Shoppingfynd - allra helst när man köpt något för ett superbra pris.

 

Tre saker jag blir ledsen av

Människor som sårar en - och det hjälper inte precis att man är känslig.

Att försöka hitta sin plats -  det är bara för att jag suger på det. Det kan vara både i livet och på specifika ställen. T.ex. märkte jag av det när jag började i Umeå och man träffade alla nya klasskamrater. Men nu har jag äntligen hittat några finisar!

Sjukdom - oskyldiga människor som får lida, usch!

 

Tre saker som jag skäms över

Min sociala oförmåga - ibland är jag så himla pinsam och vet inte alls vad jag ska säga eller hur jag ska bete mig. 

Mina sår - speciellt de i ansiktet. 

Om det är stökigt hemma - vill alltid städa undan innan någon kommer.

 

Kommentera här: