Bowling

I torsdags kom bästavän. Vi gick på promenad, åt på restaurang och bowlade. Dagen efter shoppade vi och på kvällen satt vi och myste på Rex. Aron fixade även två par nya glasögon när vi var i stan den dagen. Jag längtar tills de kommer! 

 
Igår shoppade vi igen och gick på loppisen som de hade i centrum, där även butikerna ställde ut saker. Sen satt vi ute i solen, både vid älven och inne i stan. Vi åt nån glass och hade det gött. Det har varit sviiinvarmt ute nu i flera dagar. På kvällen var de med en annan bekant de känner här, medan vi hade Eurovisionmys hemma hos oss med några vänner. 

Idag pluggade jag ute i solen, det var fett skönt. Tills jag brände mig. Så resten av dagen satt jag inne och pluggade. Och nu är det dags för lasagne till middag. Mumma. 

Det har varit en kanonbra helg!

Kommentera här: