Jag har anemi

Aron var och åkte slalom med grabbsen och sen for de på afterski i fredags. Jag var sååå avis! Fast man ska åka bräda förstås. 😉 Det var så längesen jag stod på min.. mer än ett år sen tror jag. Ska nog ta och plocka fram den till påsk.

Jag fick veta på skolan av läraren att jag har anemi så jag blev remitterad till ytterligare provtagningar. Vi får se vad de visar. Här är allt jag vet just nu. 

 
Min feber gick över i fredags så igår kväll orkade jag hänga med tjejerna. Vi åt palt men faktiskt ingen pizza. De som inte hade smakat palt tyckte faktiskt om det! Om de nu inte var så att de inte vågade säga något annat. Så vi behövde inte beställa nån pizza. Det var så mysigt att kolla Mello sen för vi trängdes 9 personer i en liten soffa. Eller ja okej man rymdes bara 7 st kom vi fram till, så 2 stolar drogs in. Alla tyckte väl att vinnaren var rätt (eller iallafall inte helt fel). :) 
 
 
Idag kommer Aron hem! Eller rättare sagt om typ vilken sekund som helst. Längtar sååå.
 

Kommentera här: