Brännbollsyran

Helgen var superkul! Helt fantastiskt. Jag hann både festa med Aron och med mina vänner. Jag fick sitta på Arons axlar i publikhavet. Det var asnajs! Både Otto Knows och Veronica Maggio var sviiinbra!

 

Idag började jag jobba på Hemtjänsten i min hemby och det var ett så härligt gäng. Här kommer jag trivas. Jobbar hela veckan (förutom nationaldagen och helgen). Så det ska bli 👌

Sen lånade jag pappas bil upp till Jokkmokk för att hänga med Aron en sista kväll innan vi skiljs åt för denna vecka. Vi umgicks nyss lite med en av hans bästisar. Han bjöd på kaffe, glass och ett gott skratt. Det var trevligt!

Kommentarer:

1 anna:):

Är det mycket böcker att bära på dagarna i väskan? Bör man ha en stor för att få plats med allt?

Svar: Ja och de är tunga också. Så både en stor ryggsäck och en tränad rygg skulle sitta susen! ;)
Camilla Karlström

Kommentera här: