Tentan i AoF ✔️

Då var det gjort! Tentan är skriven och det kändes bra. Var lite nervös att jag skulle ha tagit på mig för mycket när jag skaffade jobb vid sidan av plugget, men icket! Tentapluggandet gick hur bra som helst, var klar redan några dagar innan så repeterade bara lite. Och skrivningen gick bra! Så jag ska absolut fortsätta jobba nu på den nya kursen också. Den kursen som kommer nu sägs vara den tyngsta och svåraste, så jag får känna efter hur mycket jag vågar jobba. 

Tentapluggandet gjorde jag bland annat på min nya rosa matta (som jag köpte på blackfriday) samtidigt som jag tränade. Förenat nytta med nöje!

Igår pluggade jag inte alls, utan jag tog det lugnt. Jag bakade muffins med nutellagömma. 

 
Imorgon ska vi ha en stor gemensam tentafest på vårat kårhus med andra kursare, det ska bli grymt!
 

Kommentera här: