Tobiasregistret

Veckan har varit händelselös. Jag har haft skola och jobbat, har knappt hunnit se Aron känns det som. Så igår åt vi godmiddag, gick på en kvällspromenad, såg en film och åt gott. Vi kokade hemmagjord chokladsås och åt det med vaniljglass och bananer. Mmmm..

Idag ska vi fara en sväng till stan och shoppa. Sedan ska vi även prova att kolla på utomhusbion! Det ska bli intressant. Hoppas att jag inte fryser, ska klä på mig ordentligt. De visar Sameblod.

Igår anmälde jag mig till Tobiasregistret. Alla som inte har gjort det borde definitivt göra det. Det tog max 5 minuter att registrera sig och sedan behöver man bara topsa sig i munnen och skicka in. Lätt som en plätt!  Jag är redan med i Donationsregistret. Det är också jätteenkelt, där behöver man bara registrera sig.

 

Kommentera här: