Framtida vindrickare

Lördagens besök i stan var bäst, det bästa var sällskapet (men man får inte glömma fikan på Espresso House). Utomhusbion avfärdade vi då det var lite kallt trots allt, var inte så sugen på att sitta utomhus. Men roligt initiativ! Jag hittade dock inte några byxor, som jag var ute efter. Så på söndagen for jag själv till Ersboda handelscentrum och där hittade jag ett par! Weyy! Vi var ganska länge på systemet och letade efter ett gott vin, det blev tillslut ett rött. Jag håller på att försöka lära mig dricka vin.

 
Vi lagade kålpudding till middag i förrgår och det var svingott! Jag har smakat det någon gång förut har jag fått för mig och då tyckt om det. Så vi provade och det blev en succé. Så det kommer vi absolut att laga igen.

Jag älskar vårat köööök. 

 

Kommentera här: