Pinchos, O'Learys, Orangeriet

På fredagsmorgonen åt vi amerikanska pannkakor till brunch. Det var såå mysigt. På eftermiddagen hade jag skola och gissa vad gullungarna hade lämnat efter sig då jag kom hem? En present till oss! De är ju för gulliga ❤️

 
De "flyttade" nämligen i fredags och skulle sova hos Oskar över helgen. Så vi kom dit en sväng på fredagkväll innan vi allihop drog på Pinchos. Därefter for vi på Orangeriet och spelade boule. Det var en jättetrevlig kväll! 
 
 

I lördags åt vi ute med Aron mamma, hennes kompis Susanne och Lisa. Därefter for vi hem till oss och drack kaffe och åt brownies. Det var myyysigt! När de hade farit så for Aron och såg film med sina vänner medans jag for in till stan för att vara med bästis en sista gång. Vi började kvällen på O'Learys där vi spelade air-hockey och minigolf. Sedan for vi på Orangeriet och spelade boule och sällskapsspel. Innan vi avslutade kvällen så tog vi oss lite käk på Max. Det var en toppenkväll. 

 
 
Så tråkigt att de var tvungna att fara hem. Jag hade velat ha dem här hela tiden. Det har varit en underbar helg. Jag kan inte ens beskriva det ♡
 

Kommentera här: