Rörig skoldag

Gårdagen var lite rörig. Dagen började med att vår föreläsare inte dök upp på föreläsningen, och det gick inte att få tag i han heller. Sedan så fick vi tillslut tag på vår kursansvarige, och då fick vi reda på att föreläsaren var sjuk. Så då började vi istället tidigare med nästa föreläsning. Men det tog ett bra tag innan det hände. För när han dök upp så hade han glömt adapter, så han kunde inte använda projektorn. Så då skulle alla vi förflytta oss till en annan sal i en annan byggnad, alla 100+ studenter... Man tycker ju att det hade varit lättare att han hade hämtat adaptern bara, men icket...
Så tillslut så började ju föreläsningen, EN KVART innan lunch! Så då drog han över och vi fick kortare lunchrast. Så det var riktigt struligt.

TB till när Aron lyckades få ett snapfilter på Gangster. SÅ SÖT!

Eftersom att vi började tidigare skulle vi också få sluta tidigare, vilket jag såg fram emot. För det var nämligen utförsäljning på Kii som gått i konkurs, och jag ville verkligen dit innan allt var slut. Men såklart så började han på nästa fredags föreläsning för att vi skulle få sluta tidigare på fredag istället, och ingen sa ju emot. Så tillslut så fick jag äntligen sluta och jag skyndade mig till stan, så fort som jag bara kunde på cykeln och med mina mjölksyrefyllda ben.

Men när jag kom fram så var det självklart mer eller mindre urlänsat på Kii. Det fanns ingenting som jag ville ha, så jag for helt i onödan.. Men innan jag for hem så for jag på Coop och Ica och handlade litegrann.

När jag kom hem hade Aron gjort en köttgryta. Duktigt! Och gott. Sedan var ingen av oss på "humör" för att plugga, så vi gjorde annat. Städade, plockade, bakade kakor, pysslade, spelade dator o.s.v.

Idag har vi frågestund, sedan föreläsning till lunch. Därefter ska jag äta lunch med tjejorna. 

Kommentera här: