Paltkoma

I söndags gick jag upp lite tidigare än hjärtat och fixade en mysig söndagsfrukost. Det blev amerikanska pannkakor med jordgubbsmilkshake. 🥞🍓

Vi provade köpa ett annat jordnötssmör sist, en crunchy variant, den heter Skippy. Den var god, men jag föredrar nog den krämiga varianten. Vi brukar ha den till havregrynsgröten, det är jättegott!

Idag började dagen superbra, jag vaknade till ett jättefint sms från pappa där han och resten av familjen gratulerade mig på namnsdagen. Resten av dagen pluggade jag på, för jag har haft självstudier hela dagen. Men jag tog en paus och lagade lite palt till middag som var klar precis i tid när Aron kom hem från Universitetet. Så nu har kvällen spenderats i paltkoma, med plugg och serietittande.

På lördag har Aron bjudit över sina polare på lördagsmys. Vi ska kika Melodifestivalen tillsammans, det är ju finalen! Det ska bli trevligt.

Fasen vad mycket mat det blev nu, men vem älskar inte mat? 😉