En massa besök ♡

Oj oj oj vad denna helgen och veckan har varit underbar! Jag har både fått träffa min pappa och Arons familj, men även gamla kompisar från Jokkmokk som hälsat på & nya kompisar här i Umeå. Jag blir så glad! ♡

I fredags shoppade vi med Arons familj i många många timmar, från öppning till 17:00 då vi var tvungna att avsluta för att vi hade bokat bord på Pinchos. Och det var sååå gott! Efter Pinchos så skiljdes vi åt för att vi hade bestämt träff med Jokkmokksgänget. ♡ Vi (jag, Aron, Cindy, Hannah, First, Ellen och Fabian) var hos oss innan vi drog till Origo och dansade fötterna av oss. Jag hade en sådan värk i fötterna på lördagen så att jag knappt kunde gå normalt. Dem var så ömma och svullna. (Var nog p.g.a. en kombination mellan en hel dags shopping och en hel natts dansande). Jag hade en supertrevligt kväll och det var såå roligt att träffa allihop!

En fika på Café Victoria.

Mysmiddag på Pinchos.
 
Shoppingen fortsatte dagen efter, men denna gång på Avion. Vi började med IKEA och sedan gick vi på de andra affärerna i gallerian. Vi åt lunch på IKEA, men även Frozen yoghurt på Honeycomb. I love it! Det var jättemycket människor på Avion, men det var nog för att Wiktoria skulle spela mitt på dagen/eftermiddagen. Efter shoppingturen så var jag och Aron så slut så att vi somnade. Till middag skulle vi äta våfflor hos Arons syster. Supermysigt och gott var det! Sedan storhandlade vi på Coop Forum innan vi for till oss och myste ner oss framför TV:n med godis och popcorn.
 
Bild från (nästan) allt strössel på Honeycomb.
 
Plugget har ju dock kommit i kläm i veckan. Jag tror att det var senast i onsdags som jag pluggade.. heh.. Och så pluggade jag lite idag också förstås, men det var så otroligt lite som blev gjort, för min hjärna var utbränd. Så det räknas knappt. Så nu är det stenhårt fokus på plugget ett bra tag framöver.

Jag önskar dock att det fanns fler timmar på en helg, för jag känner att jag gärna hade varit några fler timmar med allihopa. Tack för allt allihopa! Helgen har varit fantastisk! ❤

Kommentera här: