Glad midsommar!

Min och Arons "fredagkväll" spenderades framför en film med en massa gott; ananas, mango, körsbär och så även en liten liten godispåse. Filmen, War Dogs, var jättebra! Och kvällen var supermysig. 
 
 
På tisdagen var båda lediga så då tog vi det bara lugnt, och dagen bestod av väldigt mycket serietittande. Det behövdes, för vi har båda två jobbat mycket på senaste. Så då fick vi vila upp oss.

Igår for jag hem till min familj, åh som jag saknat dem! Jag är ledig i helgen, men Aron jobbar dagtid hela helgen. Idag kom även äldsta brorsan med sin son och hundarna. Så det ska bli jättemysigt! Vi var nyss på hembygdsgården och firade midsommar. De hade en stoor midsommarstång, lekar, uppträdanden och fika. Innan hembygdsgården så passade jag även på att tvätta min bil. Sedan har jag även hjälpt lillasyster att göra en midsommarkrans. Nyss fikade vi hemma hos oss och till middag ska det grillas. Ikväll blir det fredagsmys med familjen framför TV:n. Vi har superfint väder idag, det är blå himmel och strålande sol, och varmt som tusan. Lovely!

 Hoppas alla får en kanonbra midsommar! 

 

Kommentarer:

1 Andrea:

Hej Camilla!
Jag drömmer om att en dag komma in på läkarprogrammet, ska dock läsa basår först. Tänkte höra om du kunde göra ett inlägg där du berättar omfattande om läkarprogrammet i Umeå? Positivt/negativt? Varför valde du Umeå? Rekommenderar du att plugga i Umeå? Hur mycket tid lägger du på plugg i genomsnitt per dag? Skulle uppskattas så mycket!

Svar: Absolut! Det ska jag fixa 😊👍
Camilla Karlström

Kommentera här: