Ingen sommar

Ja hörni, det verkar inte bli något mer sommarväder för oss i Jokkmokk. Nu har det varit skitväder länge, och vädret verkar inte bli bättre inom den närmsta tiden.. Så jag kommer att vara en blekfis i sommar. Fast det är jag varje sommar då jag alltid haft otroligt svårt för att bli brun. Det får bli mer serietittande. 

 
I veckan har vi inte gjort något särskilt. I måndags var det min och Arons tur att laga mat så då försökte vi göra en nudelwok, så som de på asiatiska restauranger. Vi har försökt förut men vi har nog aldrig varit så nära som denna gång, den var riktig bra! Igår for Arons mamma till Luleå med sin syster och städade ur lägenheten som hon sålt. Till middag beställde vi (jag, Aron och hans pappa) pizza. Det var mumma!

Om 7 timmar tar jag helg. Aron han tog helg redan igår han. Vi får dock se vad vi hittar på i helgen, vi har inte riktigt bestämt oss. I helgen är det motorfestival i Jokkmokk, men på lördagen sviker vi Jokkmokk och drar till Boden och deras festival. Min familj ska också dit, så då får vi träffa dem! 😃

Kommentera här: