Easy Elsie

I måndags efter jag solat klart och vi ätit middag så begav jag mig ut på en powerwalk. Men jag hann inte långt förrän jag stötte på syster, hennes kille och deras son, samt nästan hela hans familj. 😉 Vi lekte med lillen i parken och åt glass. Det var supertrevligt! 

I tisdags var det jättefint väder så jag solade jättemycket! Jag brände mig på bröstet, som vanligt. Efter lunch for jag med Matilda och Oskar till Polcirkeln och fikade. Därefter så raggade vi ett tag. Efter vi ätit middag så for vi på upptäcksfärd. Och då följde även Aron med. Vi kollade in Lancastern i Porjus, och på vägen hem Harsprånget. Sedan var vi helt slut och resten av kvällen spenderade vi allihopa framför en film. Det var en superbra dag!

 
I onsdags var jag med syrran, hennes kille och son. Vi for till Mattisudden, till en av Krilles släktingar, och myste på i finvädret. Lillpojken ville prova alla maskiner som fanns där, båten, vattenskotern och deras UTV. Så söt.
 
 
Middag åt vi med Arons familj, och på kvällen for vi allihopa till kyrkogården och hälsade på. Sedan for vi till Notudden och köpte glass som vi satt och åt vid älven.

Med andra ord så var mina lediga dagar suveräna!

Igår började jag jobba igen och så jobbar jag hela helgen. Vi åt grillat till middag igår och på kvällen efter jobbet myste vi ner oss och såg serier medan vi smaskade på körsbär och pringles.

Kommentera här: