Boden alive

I lördags drog vi till Boden jag och hjärtat. Vi åkte med Jesper för han skulle också dit. Det var trevligt! När vi kom fram så åt vi på Subway, det var supergott. Därefter gick vi en sväng på stan medan vi väntade på att min familj skulle bli klar. De bodde på Bodensia över natten, så de fick sig då en härlig hotellfrukost. Avis!

Därefter spenderades hela dagen med min familj. Vi gick på marknaden, tivolit och återigen marknaden. Vi köpte både munkar, slush, sockervadd och popcorn. Och sockervadden skulle tydligen vara en "liten", men den var då gigantisk! Vi tog en fika inne i stan, på Opalen. Middagen åt vi alla tillsammans på Take Off. Därefter storhandlades det på Coop och vi lyssnade på Simon Zion som uppträdde med några låtar, innan vi for hem till min familj. Vädret var halvbra, men framåt kvällen så blev det soligt och fint!

 
Vi sov över hos min familj till på söndagen och spenderade nästan hela söndagen hos dem. Vi fikade ute i solen, en massa kakor och munkar som de köpt på marknaden. Jag saknar dem redan!

Idag har vi betalat räkningarna. Det känns sådär lagomt kul då man inte ens utnyttjar det vi betalar nu över sommaren. Men jaja, det finns hemskare saker här i världen. Just nu ligger jag vid poolen på Arons sommarjobb och solar. Det blev riktigt fint väder idag! Jag jobbade till 16, och Aron började jobba klockan 16. Men det gör inget. Imorgon och på onsdag är jag ledig så då ska jag också sola och ha det gott. Ifall det är lika fint väder som idag vill säga. Men Aron han jobbar, hihi.

Kommentera här: