Klubb Guld ⚜️

Aron hade sin sittning i lördags och han var "utklädd" till en wannabe rappare. Hahah. Här får ni se:

 
Han hittade världens fulaste byxor (enligt mig och Aron, förlåt alla ni som gillar sådana) när han var och shoppade sist, så han köpte dem till detta tillfälle. De var supervida och hade mönster på bakfickorna.

I lördags var jag med tjejerna och vi hade det supermysigt. Men Gud så mätt man blev, de hade ju fixat hur mycket godsaker som helst! Sedan for vi på Klubb Guld och där fick vi köa länge innan vi släpptes in. Men det var ingenting jämfört med vad andra fick köa, så det var bra att vi var smarta och for dit tidigt, för då behövde vi inte köa så jättelänge i jämförelse. För jag hörde att kön blev värre på kvällen. Det blev till och med "en ut - en in", det vill säga att de släppte bara in folk då folk gick. Så fullt var det. Så ni förstår ju att det var sjukt kul. Jag hade en toppenkväll!

I söndags blev jag och Aron bjudna på fika hos hans syster. Hon hade bakat kladdkaka och till det serverades sojagrädde, och det var supergott! 

Igår pluggade jag bara och såg lite serier. Samma sak idag. 

När det kommer till vädret så har vi fått vinter igen. Det har snöat nu några dagar och är kallt igen. Pust! Som jag längtar efter våren. 🌷

Kommentera här: