Do u know what Torrlabb is?

Alltså i onsdags när jag kom hem från skolan hade Aron städat! Fyfan vad bäst han är. Denna kille alltså! ❤

Jag har inte sovit bra de senaste dagarna så jag har fått leva med huvudvärk om dagarna. Men det går. Snart är det helg så att jag får vila upp mig. Och kallt och vinter är det nu. Blä.

Igår hade vi en positiv föreläsare, han inledde föreläsningen med att säga "Det jag ska berätta om för er idag kommer hälften av er dö av". Och han pratade ju om hjärt- och kärlsjukdomar.

Idag har vi en koagulationslaboration. Sedan ska vi träffas i Casegruppen och börja på våra två torrlaborationer som ska redovisas nästa vecka. "Torr-labbar" är teoretiska labbar. Det var på förra kursen som jag för första gången någonsin stötte på detta, då vi också hade en torrlabb. Egentligen så gillar jag inte att labba så mycket.. Men men, det ska nog bli bra!

Ikväll ska vi (the Jokkmokk gang) på Pinchos och äta gott. Det kommer att bli trevligt.


Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Hahaha vilken inledning av föreläsaren

Svar: Hahah ja verkligen! 😂
Camilla Karlström

Kommentera här: