Tandvård & annat skoj

I söndagskväll klippte jag till Aron. ;) Vi blev jättenöjda båda två! 
 

I torsdags var jag hos tandhygienisten på en såndär regelbunden kontroll. Jag minns att jag var dörädd att fara dit när jag var mindre, hehe. Men nu har jag och Aron gjort en tävling, vi ska varje dag använda de här två borstarna + tandtråd. Och den som hoppar över det någon gång måste bjuda den andra på fika! 😁

 

 
 
 
Igår var jag med tjejerna, vi var ute och raggade hela kvällen. Det var supermysigt! Men jag var tvungen att fara hem strax innan tolv, för att jag började jobba klockan 06:45 idag. Och det gör jag även imorgon. 

Och igår skulle jag överraska Aron med en påse Lindt choklad, vilket jag också gjorde. Men den där sötnöten hade ju tänkt likadant och överraskade mig med en bukett rosor och TWEK godis. Hahaha. Vi är allt bra likasinnade ibland. 

 

 

Kommentera här: