Påsklovet

Torsdag 13/4
- Åt pizza med Arons polare Viktor.
- Såg film och åt ost & kex med Arons familj.

Fredag 14/4
- Åt fårfiol med Arons familj.
- Tog en fika med Arons polare Oliver.

Lördag 15/4
- Träffade storebror och hans lilla son. 
- Sent födelsedagsfirande för mig, hos min familj. SUPERGOD JORDGUBBSTÅRTA!
- Åt oxfilé med familjen + superstort ''efterättsbord''. (Jordgubbar, grädde, glass, blåbärskaka, vaniljsås m.m.)
- Godismys med familjen framför Talang.

Söndag 16/4
- Tog en fika med Arons polare Oliver. 
- Åt Fondue med Arons familj. Sedan kladdkaka och jordgubbar till efterätt.

Måndag 17/4
- Såg film (Vaiana) och åt godis med småsyskonen. (Ja, på en måndag. Det var ju en röd dag + påsk.)

Tisdag 18/4
(- Aron for hem till Umeå igen. Men inte jag.)
- Tacomys med min bästa vän Matilda och hennes pojkvän 
- Film och övernattning.

Onsdag 19/4
(- Aron hade askultation på vårdcentral i Umeå. (En skolgrej).)
- Tacolunch med bästis ♥
- Spenderade resten av dagen med familjen.

Torsdag 20/1
- Jag var barnvakt åt syskonen. 

Fredag 21/1
- Finmiddag och filmmys med Matilda, Oskar och David.

Lördag 22/2 (Just nu)
- Jag for/far hem till Umeå.
 
 

Kommentera här: