Förkyld

Jag har inte haft tid att skriva då jag varit sjuk och använt alla mina krafter till att orka plugga så att jag ska ligga i fas.
 
Min förkylning blev bara värre och värre och så fick jag jätteont i nedre revbenen. Jag kunde knappt hosta för att det gjorde för ont. Så i fredags for jag till vårdcentralen och där fick jag först träffa en sköterska men hon skickade vidare mig till läkaren. Och som jag trodde hade jag hostat till mig en spricka i revbenet samt kört slut på min diafragma så att jag hade en form av "träningsvärk". Hade även fått nån aggressiv bakterie (minns inte vad han kallade den). Det hela slutade med att jag fick recept på ett kraftigt antibiotika samt Cocilliana.
 
Idag kan jag säga att jag mår betydligt bättre. For till och med och handlade på Ersboda centrum en sväng idag. Gubben min har varit flitig idag och fixat upp vår helkroppsspegel i hallen och taklampan i sovrummet. Så snällt!
 
Igår bakade jag en vit kladdkaka med hallon som jag överraskade Aron med när han kom hem.
 
Innan tiden i ugnen.
 
Voilà! Vit kladdkaka med hallon!