Ny frisyr

Igår morse for vi och storhandlade på Ersboda och det var sjukt mysigt! Jag tycker jättemycket om att fara och shoppa tillsammans med min fina, även fast det är mat vi shoppar. ♡

Sedan såg vi ett avsnitt av en ny serie vi börjat se som heter Stranger things. Den är superbra! Rekommenderar den verkligen.

Därefter for jag tills skolan för att träffa min casegrupp och ha handledning. En i min casegrupp hade bakat, han bakar ofta, och det var jättegott! Jag tycker det är sjukt snällt av han att baka till oss hela tiden. Jag har lätt den bästa casegruppen.

Sedan har jag länge tyckt att det varit dags att klippa sig och färga håret, och voilà! This happened yesterday. 

 
På kvällen lagade vi lasagne (min favoriträtt!) och sedan myste vi och såg film. En superbra fredag med andra ord. Idag ska vi se vad dagen har att erbjuda. Ikväll blir det i varje fall att klä ut sig och fara på halloweenfest hos Arons kompis.

Kommentera här: