Finsittningen

Nu har jag tid att lägga upp bilderna på mig och älsklingen från i lördags, så här kommer dem!

 
Temat var venetianskt maskeradbal, därav maskerna. Det var superroligt!

Gårdagens inlägg skrev jag i all hast, så jag glömde bort att skriva att jag och älsklingen var och julshoppade i fredags. Vi tog även en fika på Expresso House. MUMMA säger jag bara. Dessutom var det helt sjukt mysigt, I wanna do it again.

Idag skrev jag dugga och det kändes superbra! Det var dock nervöst att hitta dit för att jag aldrig har varit där, så jag for i god tid innan. Det var på Östra Paviljongen, där alla prov skrivs. Man var även tvungen att vara där en kvart innan för att dem är stenhårda där med tider (och allt!). Men det var lätt att hitta, och duggan den var också lätt. Skönt!

Kommentera här: