BMAs finsittning

(BMA = Biomedicinsk analytiker. Det som Aron läser till.)

Igår var vi på Arons finsittning som hölls på Rex. Det var en supertrevligt kväll med många goa människor. Det var otroligt god mat och superfint. Bilder på oss (jag och hjärtat) kommer senare. Men har några andra bilder att bjuda på.

Vi blev väldigt överraskade båda två då Aron vann ett av de fyra priserna som delades ut. Han vann priset för "bästa utklädnad" som han hade haft under nollningen. (Ni vet hans fina gröna drakdräkt som jag tror att många av er sett.) Så det var jätteroligt! Och de andra tre priserna vann hans polare. Superkul ju!

Aron när han fick gå upp och ta emot priset av generalerna (i vitt).
 
Prisdeltagarna. Det saknas en, men han var inte där :( 
 
Nu måste jag sova så att jag är ordentligt utvilad imorgon. Jag har nämligen dugga. 

Kommentera här: